19 Mars, torsdag

Hej!
Fan vad sur jag är! Jag hatar blogg.se, om du trycker på enter så händer något som jag att allt du skrivit bara försvinner. Gud jag hatar det, händer ofta. Sitter och kollar på topmodel och ska fixa lite med bilder. Var och fotade ute lite efter skolan. Tror att det blev några bra bilder.
Idag i skolan hade jag ea och idrott den sista timme. vilket var skönt, behövde verkligen den där ean. Så nu har jag bara motiveringe och kommentarerna till källorna sen är jag klar. Vilket är jätte skönt. På idrotten spelade vi basket, brukar inte gila den sporten. men det var faktiskt riktigt kul. Sen är det bara två veckor kvar sen är det påsklov. Gud vad skönt, ska åka till landet då. Jag älskar att åka till landet så det blir skönt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: moa

tryck på "spara som utkast" eller vad det nu står imellan åt så försvinner det inte. eller skaffa en ny blogg på DEVOTE. devote är 100 gånger bättre :)

2009-03-19 @ 23:20:34
URL: http://moagosa.devote.se
Postat av: anna (:

gå in på arkiv och sen inlägg så finns det nog där ;)

2009-03-21 @ 19:37:59
URL: http://littlemissanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0