2 Mars, måndag

Godmorgon :)
Sitter här och äter frukost, mackor. Mycket gott! Har suttit och läst ut min bok, sista millenium boken. Känns som om det tog hundra år, men nu är jag äntligen klar. Den var bra, men synd att den var lite seg. Det hände inte så jätte mycket vilket var tråkigt. Nu måste jag bara hitta en ny bok att läsa, några som har något förslag? :)
Ja idag var det måndag då, men har ingen aning om vad jag ska hitta på. Fåt hoppas att något dyker upp i alla fall. Några är ju och åker skidor med skolan idag, så får höra vilka som är hemma. Men nu ska jag sluta att skriva och kolla på tv. Nå får ha en bra dag, kram!

PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

jag måste bara säga att d va skitkul att åka skidor! du borde åkt med... <3

2009-03-02 @ 21:38:21
URL: http://ffridalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0