20.10

Har precis varit ute och sprungit och ska snart hoppa i duschen. Det är ungefär det jag har gjort idag. Har varit ganska trist, men ska jag vara ärlig har jag inte riktigt orkat. Men det var jätteskönt att springa, det kändes som om det behövdes. Det gick bra, fast det var en vecka sen jag sprang. Men man behöver ju vila ibland. Ja det var min dag, hur har eran dag varit då? :) Jag hoppas att ni haft det bra i alla fall.
Jag har varit inne idag och kolat på lite kläder. Var inne på forever21.com. Brukar inte gå in där, eftersom frakten brukar vara så himla dyr. Men jag hittade ett par super läcra skor och två tröjor. Som jag gärna skulle vilja ha i garderoben. Är det någon som vet hur mycket frakten kostar på forever21? :)
Nej nu ska jag gå och köra lite styraka och duscha, ha det bäst!

Så vad tycker ni? :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: S

När jag va i dubai köpte jag en massa kläder från forever21..de hade faktiskt snygga kläder:)<3puss

2009-03-02 @ 20:34:25
Postat av: Karro

Åh, jag såg också de där skorna på deras hamsida. de är helt sjukt snygga ! :D <3



Puss på daj :*

2009-03-03 @ 11:01:22
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0