20.15

Jag har inte varit så jätte uppdaterande idag. Sorry för det. Men jag har inte riktigt kännt för det, vet inte varför. Men jag har ändå inte gjort så mycket, har varit en lign dag. Vilket det brukar vara på söndagar. Man är trött och haft en jobbig vecka. Sen börjar ju skolan dagen efter. Då är det skönt att inte göra något. Fats i morgon är jag ledig och på tisdag. Vilket är jätteskönt, men ändå lite trist. Om du inte hottar på något att göra blir dagen lång och tråkigt. Så jag får ta att hitta på något det två sista dagarna på lovet. Ja nog om det nu. Jag var på träning idag i alla fall, det är det ända jag har gjort. Det gick bra, sattsade mycket på tsukan idag. Vilket var kul. Ja det var min dag, hur har eran varit då?  Får hoppas att ni haft det bra i alla fall. Ni ska jag kolla på Bones.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0