21 Mars, Lördag

Godkväll :) Eller nått sånt, hah. Är jättetrött och orkar verkligen inte skriva värsta inlägget. Men idag på morgonen gick jag en långs med mamma, var super skönt. Sen kom savannah vid klockan halv tolv, vi valde ut vad vi skulle ha på oss idag och lite sånt. Sen tog vi bussen direkt till karro, bakade en kladdis till alle. Vi hade köpt present också, var lugna. Sen hos alle beställde vi pizza, hon bor mitt imot en pizzeria så det var prakiskt. Vi åt pratade en massa och sen körde vi singstar, fyfan! Asså gud va vi lät, folk som gick utanför måste ha dött. Men det var superkul, men sen hur det låter behöver vi inte ta upp. Sen satt vi oss och pratade lite. ja det var min kväll, nu ska jag typ dra mig till sängs är slut i kroppen. Men vi syns i morgon! Godnatt :)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Tobbe

OJOJOJOJ! en riktig heting till syrra dära! ;)

2009-03-22 @ 17:29:57
URL: http://daymaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0