3 mars, tisdag

hejsan:) har precis pratat klart med karro i telefon. Vi ska till centrum ungefär nu, haha. Så jag ska bara skriva ett snabbt inlägg och sedan klä på mig kläder och sätta mig på cykeln. Känns som om det var jätte länge sen jag cyklade, så vi får se om jag komemr fram hel. Skojade bara, jag cyklar hela tiden vart jag än ska så det ska nog gå bra. Jag ska inte kolla på något speciellt men skulle vara kul om jag hittade något. Komemr cykla hem vid kvart i fyra kanske. Ska träna klockan fem och man måste ju äta innan. Så nu ska jag dra mig, ha det bra!


Dagens outfit: Jeans: Weekday, Svart linne: MQ, "Mini jacka": gina trcot, sjal: H&M

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ladrouse

Sv: tror det var upp mot 30$, men man får ta det(; hihi. bra annars? (:

2009-03-03 @ 13:20:36
URL: http://ladrouse.blogg.se/
Postat av: emmui

nää ja måste bara säga att det är liiiite orättvist att du fortfarande har lov o ja måste gå i skolan .. haha :P

älskar dig <33333

2009-03-03 @ 16:08:25
URL: http://emelindaengholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha taack! Jag fixade och trixa lite och sen satt den där bara på mitt huvud ;) Men som du såg blev ju inte baksidan riktigt lika bra.



Skitsnygg outfit! :D <333

2009-03-03 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0