4 Mars, onsdag

God morgon :)
Sitter och kollar på lite tv, som alltid på morgonen. Jag har varit vaken ett tag nu och jag har mycket tid kvar tills skolan börjar. Jag gick upp kvart över fem idag. Gick ut med mamma och prommenerade, ca en timme. Det är jätte skönt att gå på morgonen, man blir mycket piggare. Egentligen brukar mamma gå upp klockan sex, men hon skulle till tandläkaren så det var därför jag gick upp klockan fem. Så det är inte så att jag går upp klockan fem varje dag. Ja idag är det första skloldagen sen lovet. Känns faktist bra att börja igen. De här dagarna kommer inte attvara såjobbiga tror jag, så det känns bra. Ja idag är det då träning klockan sju, om jag nu komemr orka vara uppe så länge. Nej skoja bara men det komemr bli jobbigt att vara uppe och träna till nio. Men nu ska jag sluta, ha en bra dag!   


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0