Fredag, 13 mars

Hejsan bloggläsare :) Har precis kommit hem från skolan och sitter nu och äter kaka(a) Jag vet jag är en tjockis, men det är fredag så det är lungan. Jag ser jättemycket framemot den här dagen. Först är det träning sen ska jag hem till Jenny med emilia, malin, emelinda. Så ska vi ha lite kul. Ska sova där, så det här blir nog det ända inlägget för idag.
Idag har det varit en bra dag, tycker jag. Var i skolan klockan halv nio, som alltid. Hade EA på förmiddagen, jobbade klart hemkunskapen. Så nu är den inlämnad. Ville jobba projekt men han inte. Sen efter lunch satt vi bara och chillade till kvart i två. Då det var månadenselev. Gissa vad?! Jag blev det, en av sex elever det är inte illa det. Fast jag blev super förvånad, haha. Nu sitter jag här och tråkar. Jag ska nog packa tills ikväll också, har inte gjort det. Så det måste jag nog göra. Ha det bäst ikväll! :) Men jag kommer ha det bättra(a)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0