Fredag, 20 Mars

Tjenixen! :)
Har precis ätit mat, bakad potatis med olika rörer och sallad, mums. Idag har träningen skjutits fram en halvtimme, så vi slutade klockan åtta. Gillar den förra tiden bättre, så jag hoppas att vi håller oss till den. Det gick väl okej på träningen, inte dåligt och inte bra. Inann träningen idag var jag med karro, vi var i centrum. Jag lämnade en lapp till MQ som de skulle skriva på och karro letade också lite prao. Tror hon ska praoa i centrum, hoppas det iallafall.Sen köpte vi munkar och satt oss på tasty´s. Sen cyklade vi fort hem med mamma, ör att hinna till träningen. I skolan idag lämnade jag in projektet, det känns bra att det är gjort. Idag har det varit mest chill, vi har inte haft så mycket att göra. Men nu ska jag sluta att skriva och va social.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0