Fredag, 27 Mars

Godkväll! :)
Sitter och kollar på Lets Dance, gick hem tidigare från träningen idag. Min kropp var inte riktigt pigg på träning, ont i halsen, huvudet och snorit vare. Men jag tränade lite, men det blev inte mycket. Det känns som om jag inte skrivit i bloggen på jättelänge, men jag ska bli bättre. Igår var jag med Alexandra Arrhen, som förresten fyller 14 år idag, GRATTIS ALLE! Hoppas du får en bra födelsedag.  Vi var iallafall hemma hos alle igår, fotade, spelade kort och sjöng sing star. Riktigt trevlig dag, måste vi göra om. 
Idag har jag bara varit i skolan och hade SO på förmiddagen, gick bra tycker jag. Känns verkligen som om jag fattar, vilket jag gillar (; Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv.


PUSS


Kommentarer
Postat av: a

självklart !

tackar så mycket ;p <3

2009-03-27 @ 20:50:36
URL: http://bbaralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0