Fredag, 6 mars

Hejsan :) Gud vilken dålig uppdatering. Jag har verkligen haft fullt upp idag, så det är därför jag inte har skrivit i bloggen. Jag är verkligen ledsen för det. Men jag ska skärpa mig. Jag var i skolan idag vid halv nio då. Börja med en projektuppstart, gick bra men lite krångligt tycker jag. Men det ska nog gå bra. Sen hade vi svenska och lite EA. Vi gick runt och skrev av olika författare på svenskan. Var väl inte speciellt kul men sånt är livet. Sen klockan halv ett, fick vi datorerna. Jag komemr inte ihåg om jag har skrivit det men några elever är med i ett projekt, som några datasnubbar skööter. Haha, bra förklarat jag vet. Men vi ska iallafall ha ett par nya datorer som precis kommit ut. Fast dehär datorerna har ett program som inte ens sommit ut på marknaden än, coolt va? (a) Så det ska iallafall bli jättekul. Hade föreläsning om datorerna i en timme. sen slutade skolan två.
Efter plugget drog jag mig till stationen och mötte upp emilia. Sen kom malin med bussen. Efter det gick vi ner till centrum och väntade på jenny och karro som sedan skulle komma. Sen fikade vi lite, sen sprang vi som dårar till bussen. sen var vi hemma hos mig. Jenny blev helt galen i mina skor och kläder, roligflicka det (; Och ja jenny du ska få låna skärpet, haha. Sen klockan sex hämtade pappa oss och körde oss till bowlingen. Vi hade jättekul när vi åt och när vi spelade. Hade jätte trevlig kväll tjejer!
nu måste jag verkligen gå och lägga mig i sängen, sov gott! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

jätteroligt var det! :) <3<3<3 puss

2009-03-06 @ 23:15:34
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: karrobarro

app, det var det :)<3

Vilken snygg bild föresten ! ;) Undra vem som har tagit den .. (a)



PÖSS

2009-03-08 @ 11:59:55
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Jenny

sötnosar! :) <333

2009-03-08 @ 16:50:51
URL: http://jeny.blogg.se/
Postat av: malin

Emilia passar sååå bra i glasögon ju! ;D <333

2009-03-12 @ 21:20:40
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0