lördag, 14 Mars

God middag :) Har precis kommit från jenny, är lite trött men jag måste piggna till lite. Ska gå och träna snart med mamma, vill träna men känenr mig lite trött i kroppen. Men det blir nog bättre när jag börjar komma igång. Vi gick och lade oss klockan halv fyra igår. Först vaknade jag klockan halv åtta men sen somnade jag om vid 9. Sov sen till klockan halv elva. Så jag har faktiskt sovit :p Vi hade i alla fall jättekul igår. Vi åt mat vid klockan elva, haha. För att pizzeriorna hade stänkt så vi fick tacos hemma hos jenny. Vilket var väldigt snällt av hennes mamma tycker jag :) Sen satt vi uppe och pratade och ät godis. Det var en rolig kväll det. Men nu ska jag ner och äta havregrynsgröt. Annars komemr jag inte orka träna. Ha en bra dag! :)

Bild rån förra övernattningen :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: steff

Saknar er så sjukt mycket <3

2009-03-15 @ 00:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0