Lördag, 7 Mars

Nu gjorde jag såhär idag igen. Jag skriver ett inlägg i slutet på dagen och jag som sa att jag inte skulle göra det igen. Men sånt som händer, ska inte upprepas. Hoppas jag iallafall. Men nu ska jag berätta om dagen. Jag gick upp klockan halv nio idag, sådär lagom. Kändes att jag hade fått en jättebra sömn. Jag kände mig jätteutvilad är jag vaknade på morgonen. Sen pluggade jag i ungefär 45 minuter, men han med riktigt mycket. Blir nog plugg imorgon också.  Sen drog jag till hallen, Hjälpte till med fikat och väntade på att Jonas Jacobsson, en OS medaljör i skytte. Han skulle ha en föreläsning i hallen klockan tre. Det var en jätte bra föreläsning och jag känner att jag kommer ha nytta av den i gymnastiken. Det fans ett jättebra citat som jag ska lägga in senare. Men alexandra har det så jag ska be henne ge mig det. Nu sitter jag här och väntar på maten, tacos(a) ska bli jättegott. Nej nu ska jag läsa Chic  och snart äta. Hur har eran dag varit då? :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag tyckte också att Jonas föreläsning var bra och också hans sambos. jag kämdde igen mycket av vad hon sa tex. att man tittar åt ett annat håll när man möter en handikappad. man vet inte hur man skall bete sig. Hoppas det gick bra på gymnastiken.

kram

2009-03-08 @ 14:17:50
Postat av: malin

Vilken fin bild på oss! :) <3<3<3 älskar dig

2009-03-12 @ 21:23:15
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: malin

vilken fin bild på oss :)<3<3 älskar dig

2009-03-12 @ 21:24:18
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0