Måndag, 9 mars

Tjenixen :) blev ett sent måndags inlägg idag. Jag känner att jag blir slarvigare och slarvigare. Men det är nu när skolan börjar komma igång mer och jag har träningar också. Så ni får ursäkta att jag är dåliga på att skriva inlägg. Vi har ju fått datorer i skolan men vi får inte använda dem till något annat än skolarbete. Vilket suger, men vad ska man göra. Ja idag hade vi spanska och so föreläsning. På spanskan åt vi bullar, haha ;p snacka om tjockisskola, men vi brukar aldrig få göra sånt annars. Iallafall inte spanska grupperna. På so föreläsningen satt alla och var datanördar. Okej inte alla men en del. Eftersom att vi får anntäckna och spela in stefan på lekrionerna. Så är det klart att man använder dem.
Efter skolan gjorde jag inte mycket. Åt middag och sedan sprang jag och mamma en runda. 7 kilometer fick det bli den här gången, känns att man börjar öka lite nu till sommar och våren. Vilket är jättekul. Nu ska jag äta klart filen och sedan lägga mig i sängen. Är helt slut!
 
Några gympa tjejer och Jonas jakobsson :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Karrobarro

Snygg bild :) Föresten, du är utmanad ! Kolla min blogg (;



PUSS <3

2009-03-10 @ 07:44:22
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0