tisdag, 31 mars

Herregud! det har gått typ tre degar sen jag skrev sist, inte alls bra. Jag måste verkligen börja skärpa mig, men ni måste kommentera så blir jag glad. Idag har jag varit på träning, har inte tränat sen i onsdags, nästan en vecka sedan. Inte heller bra, men jag har varit sjuk. Idag i skolan hade jag matteprov, det kändes bra. Men man vet aldrig hur det slutar, får hoppas på det bästa. Hade musik efter lunchen, körde någon rit lek, var ganska kul. Bätter än att sjunga iallafall.

I söndags gjorde jag inte mycket, var på outlett. Jag köpte faktiskt ett par skor från stadium, ni vet som alla har. Haha, nej men de kostar bara 200 kronor, ett par rosa. Tyckte det var jättefina(a) I måndags var det första dagen sen helgen i skolan, kändes bra. Efter skolan gick jag på en prommis med karro, var skönt att prata lite. Har saktnat det, att bara gå och prata. Känns oftast jättebra.


Tagen av mig, från dagen med alexandra.


PUSS

Kommentarer
Postat av: K A R R O

Japp japp, prommisar äger allt :) <3

2009-04-01 @ 06:58:35
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: jossan

heej

JÄTTEFIN bild bella !!

2009-04-01 @ 18:10:13
Postat av: ANONYM

kan du lägga upp en bild på skorna???

2009-04-01 @ 18:11:13
Postat av: alle

super fin!

2009-04-01 @ 19:39:11
Postat av: bella

jag tänkte göra de, senare ikväll (;

2009-04-02 @ 15:49:12
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0