20.10

Heej!
Har precis kommit ur duschen, har varit ute och prungit med mamma. Det blev sju kilometer, känns faktiskt riktigt bra. Skönt nu när man kan springa längre, men tyvär så har ju snön fallit IGEN! Det är så otroligt trist, just då man tror att det ska bli vår så kommer den där jävla snön. Aja, finns väl ingenting att göra åt saken, men iallafall. Nu tycker jag att det ska sluta och att solen ska börja skina. Ja idag på spankan gjorde vi ingenting speciellt, bara jobbade i böckerna som vanligt. På ean fick det bli matte, men jag var tvungen att fråga jakob om hjälp några gånger, sorry för det Jakob. Men om man är snille som han får man skylla sig själv.  Hade ont i huvudet idag under eftermiddagen också, inte bra. Men det är nog för att jag har mycket i huvudet och allt är väl inte riktigt bra. Men nu måste jag ta tag i det och kämpa. Du får inte ge upp Bella! (; Nej nu ska jag sluta.


Foto: Jag

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0