19.23

Sitter här och äter pannacotta med vitchoklad. Super gott! Har ni provat?, om inte måste ni göra det. Ja det har inte varit en sån speciellt dag idag. Kom hem från jenny vid halv tolv. Sen drog jag och gymade med mamma. Det gick jättebra, har ju inte gymmat på ett tag. Eftersom att gympan tar en del plats. Så det var skönt. Sen cyklade jag och mamma vidare till ica och handlade lite godis och sånt. Sen bar det hemmåt, satt mig och pluggade lite matte. Så nu har jag det gjort också, gör nog lite imorgon också. Sen så var vi på en kortis med hundarna också och nu sitter jag här med min pannacotta(a) Vad har ni gjort idag? :)

En bild från fredagen :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

Fin bild :) hah, bella! Du måste skicka lite bilder till mig ;D <3<3 puss

2009-03-15 @ 17:05:04
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0