Våffeldagen, 25 Mars

Tjoo bloggläsare! :)
Gud vilken dålig uppdatering, jag ber verkligen om ursäkt. Igår när jag kom hem efter träningen mådde jag välinte så jätte bra så jag gick och lade mig jättetidigt. Så jag han inte skriva något inlägg. Idag i skolan hade jag ea på förmiddagenb och engelska efter lunch. På ean fick det bli matte och på engelskan  fick vi göra något papper(gammalt nationella tror jag), jag är inte klar. Men jag får göra klart det imorgon. Sen efter skolan gick jag och tjejerna till konsum och köpte våffelsmet, gick till karro och började steka. Åt bara två eftersom att vi skulle äta de hemma också, karro åt 10 ST. Hon är verkligen inte normal, haha. Klockan sju är det träning, så hoppas dte går bra. Nu ska jag fortsätta titta på Tv, ha det bra! :)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Tobbe

jag tycker om dom där brallorna :P dom är riktigt snygga :)

2009-03-25 @ 21:46:34
URL: http://daymaker.blogg.se/
Postat av: Jakob

kallt?

2009-03-26 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0