2 Maj, lördag

Hej sötnosar!
Nu sitter jag här och nu är vi hemme från landet. Blev inte en lång tid, men det är så nära och mamma ville hem. Hade saker att fixa och jag & marre har träning i morgon. Men det var skönt så länge det varade, borta bra men hemma bäst som man brukar säga.  Idag har jag inte gjirt mycket, har legat och solat hela dagen. Jätteskönt, hoppas att man har blivit lite brunare.  Måste bara säga att jag såg en film igår på youtube, som jag inte har kunnat kolla klart på förut. Picture this heter den med Ashley Tisdale, jag tycker den var riktigt bra. Blev jättesur när jag kollade på den för typ ett halv år sedan. Eftersom hela filmen inte fanns med, men nu gjorde den det. Men det var en sån film som man vet hur den ska sluta, men det gillar jag. Haha. Ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva. Ska nog gå snart, ska träffa min vän alexandra arrhen. Ha det bra!



PUSS

Kommentarer
Postat av: linda

men är bältet stretch elr inte?



kram

2009-05-02 @ 19:57:31
URL: http://liindafs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söker man på på youtube för att se klippen?

2009-05-03 @ 16:55:48
Postat av: Julia

Visst är den filmen bra?? <3

Puss på saknad Bella!!

2009-05-03 @ 18:04:22
URL: http://blondisligan.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv: ja, men hur mycket betalar hon ? svara i blogg :)

puss

2009-05-03 @ 21:35:00
URL: http://denmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0