Fredag, 1 maj

Hej på er!
Sitter här i vardagsrummet på landet, vi ska snart äta men tänkte att jag kunde skriva lite först. Idag har vi varit ute en hel del, men det har ju varit jättefint väder så det är ju inte så konstigt. Först skulle alla gå runt sjön, som är en mil. Men sen kände jag för att springa så jag gick fem och sprang fem. Jätteskönt faktiskt, lite jobbigt på slutet men annars gick det jättebra. Sen satt jag mig och läste klart min bok, den var riktigt bra och den slutade inte alls som jag trodde. Sen har jag och syster hoppat stuttsmatta spelat kort och haft det riktigt skönt bara. Lite tråkigt att man ska åka hem i morgon, men vi får komma tillbaka någon helg.

Igår var det ju valborg och när vi kom till landet så åt vid middagen en timme senare kanske. Runt åtta drog vi oss till någon brasa i almunge, den var jättestor, haha. Eftersom att man inte kände någon och de inte kände oss, blev det några blickar från alla möjliga, haha. Men sånt får man ta. Jag ville hem efter brasan men alla ville kolla på fyrverkerierna, så då fick vi väl göra det då. Ja det var det!


Foto: På brasan tagen av mig.


Foto: På fyrverkerier tagen av mig.


PUSS

Kommentarer
Postat av: alle

coola bilder :) kram

2009-05-01 @ 23:29:31
Postat av: Tobbe

syrran! snyggaste bilderna ju! ;)

2009-05-02 @ 10:57:17
Postat av: Sebbe

Snygga bilder! :)

2009-05-02 @ 11:33:10
URL: http://thezla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0