fredag, 15 maj

Men tjenare! 
Och självklart så blev det inget inlägg igår, men ni är väl vana vid det här laget. Jag är så dålig på att uppdatera, ska försköka bli bättre. Att säga att jag ska dte verkar inte funka. Igår hade jag iallafall träning och innan det pluggade jag så det var därför det inte blev något inlägg. Var inte någon speciellt jobbig dag i skolan, hade eget arbete ungefär hela dagem, jätteskönt.

Idag har det varit en väldigt rolig dag tycker jag, först var det ea på förmiddagen, väldigt chill. Sen gjorde vi typ inegnting efter lunchen. på lunch rasten fick jag skjuss av tom hem, tack tom. Eftersom jag skulle med savannah till stan och jag ville byta skor m.m. Sen efter skolan sprang vi till tåget som vi missade. Så vi köpte några nya munkar på pressbyrån, hon i kassans råd var inte alls speciellt bra. Både jag och savannah tyckte att nougaten var mycket godare(a)  Sen drog vi oss till staden, först till kalle(savannahs pappa) mycket trevlig människa :) Sen till gallerian och sedan till drottninggatan. Och tro mig jag och savannah vlle köpa hela topshop, allt vi såg var snyggt. Jag måste spara pengar och sen åka dit, jag vill ha så himla mycket. Sen efter vi varit på drottninggatan gick vi till stationen, eller savannah följde mig och jag satte mig på tåget till jakan. Sedan på cykeln hem, sen drog jag ut och sprang innan maten, fem kilometer. Kändes riktigt bar att springa, lite jobbigt i vaderna men det är det alltid. Sen har jag inte gjort så mycket mer, nu ska jag iallafall sluta skriva, ha det bra!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0