fredag- snart tävling

Jag måste egentligen gå och lägga mig eftersom att det är tävling imorgon,
vilket betyder att jag måste gå upp tidigt.
Nej, nu blir jag nervös när jag skriver om det. Men det ska bli skit kul att tävla med tjejerna,
det kommer gå super bra tjejer!
Men jag tänkte att jag skulle lägga ut det jag shoppade igår och
sedan klänningen som jag ska ha på skolavslutningen. Ja allt för mig, sov gott!



 

p.s jag kanske inte kommer skriva något i helgen med tanke på tävlingen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: linda

haahha jahaa ee den tagen från google elr? XD

trode de var du med tanke på muslin och mackorna hehe



kram

2009-05-22 @ 22:05:58
URL: http://liindafs.blogg.se/
Postat av: Vera

Lycka till med tävlingenb ;)



Glosorna är:



1. Los ninos esperan - barnen väntar

2. Que vas a hacer? - vad ska du göra?

3. Varios dias han pasado - flera dagar har gått

4. Se organizan fiestas - man organiserar fester

5. Según la tradición - enligt tradionen

6. Va a tener suerte - Han/hon kommer att ha tur

7. Todo el ano - hela året

8. Están despiertos - de är vakna

9. Regresan a su casa - de kommer tillbaka hem

10.Cuando sale el sol - Vid soluppgången



Hoppas jag stavade rätt på alla :P Kram kram!

2009-05-23 @ 18:29:33
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0