gymnastik- fan så grymt

Hur kan man vara så jävla duktitg, de var så otroligt duktiga.
Sådär bra vill man bli, tro mig, haha.
En kille körde trippel halv, fattar ni?! eller okej det gör ni ju inte,
haha okej vissa gör inte iallafall ;p
Imorgon är det final och jag håller lätt på StockholmTopp,
fan var de var grymma, en av tjejerna har faktiskt varit i vår hall.
Har  ett kort på henne och har pratat med henne typ*stolt(a)
Nej nu ska jag typ äta, ha en bra kväll!Så ses vi imorgon.

Ni kan inte fatta vilket känsla det är.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool bild e de du?

2009-06-03 @ 20:15:27
Postat av: bella

jap, det är jag (;

2009-06-04 @ 15:43:20
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: amanda

Tyvärr kommer jag ihåg känslan. Och det är inge kul nu när man har slutat kan jag säga dig, saknar det, saknar allt, sjukt mycket!



P.s Aa jag ska gå imorgon! :D <3

2009-10-20 @ 18:36:44
URL: http://halonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0