ja, jag har tråkigt..

Snodde den här från steff (;

Hur porrig är du?
I
älskar hårda sex lekar
Z älskar att leka med tungan
A älskar sex
B gillar kondom
E en kåtbock
L söt
L söt
A älskar sex

Vad blir erat namn ?

a) älskar sex
b) gillar kondom
c) gillar att suga
d) sexfixerad
e) en kåtbock
f) ständigt kåt
g) upphetsad
h) älskar att leka med lolipopen
i) älskar hårda sex lekar
j) kan inte bli bättre inom sex
k) ofta kåt
l) söt
m) neutral
n) sex är mitt liv
o) gillar hårda tag
p) sex är min vardag
q) tråkig
r) rolig
s) tycker om porrfilmer
t) älskar att älska
u) elak
v) dum
w) älskar killar med stil
x) älskar att kyssas
y) är toppen på att kyssas
z) älskar att leka med tungan
å) hejare på allt
ä) fränast
ö) ömhet

haha, er tur! (;


Kommentarer
Postat av: Jenny

J kan inte bli bättre inom sex

E en kåtbock

N sex är mitt liv

N sex är mitt liv

Y är toppen på att kyssas



haha.. ojojoj.. sexit värre :)

2009-05-10 @ 18:37:45
URL: http://jeny.blogg.se/
Postat av: Marre

Haha jag blev neutral,älskar sex,rolig,söt,en kåtbock och sex är mitt liv :P XD inget passar på mig förutom m) ;P<3

2009-05-11 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0