lördag- sommar

Hejsan!
Sitter här och är super varm det bara rinner om mig,
har precis sprungit ungefär 5 km så där har ni anledningen.
Och den här värmen gör att man blir ännu mer svettig. Sen tror inte jag att jag är helt frisk,
jag känner nu hur jag börjar hosta och har svårt att andas.
Ja, någonting fel på mig är det iallafall.

Ja idag ska jag sola massor, sen runt klockan halv tre kanske,
ska jag och mamma ta bussen in till uppsala staden och kolla på SM.
Ska bli jättekul, tråkigt att det är inne bara, 
när det är såhär fin väder.

Bild: tagen av mig, jättestolt(a)

Måste också säga, att idag fyller världens bästa Emelinda hela 15 år!
GRATTIS, hoppas du får bästaste födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: frida

hoppas du hare mysigt! :D

bilderna finns nu, du som ville se ;D <3

2009-05-30 @ 11:58:52
URL: http://ffridalindberg.blogg.se/
Postat av: alle

superfin!! ha det bra!!

2009-05-30 @ 16:24:30
Postat av: E M M I

tack så mycket bella sötnos ! :D <3333

2009-06-01 @ 16:36:58
URL: http://emelindaengholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0