Lördag

Hejsan!
Ledsen att det inte blev fler inlägg igår, men det var fullt upp. Först slutade jag på praoen klockan fyra, efter det umgicks jag lite med julia och karro. Sen var jag tvungen att dra eftersom att pappa skulle hämta mig. Vi åkte till ica och handlade, sen kom jag hem. Pappa började laga mat och sedan åt vi. Efter det gick jag till hallen, mötte karro och vi hamnade med sällskap av simon utan för mig. Tillslut fick vi skjuss hem till karro och jag fick smaka något jag alsrig ötit förut, men det var gott. Sen resten av kvällen var jag med karro, simon och adam.

Ja dagens planer då.. Ja finns inga riktigt än men jag och julia kanske ska hitta på något vi får se. Men jag hoppas på det och då kanske vi drar ner till viksjövallen och kollar på forboll. Ja det är allt jag vet för tillfället, nu ska jag försöka få julia hit snabbt, får se hur det går. Ha en bra dag!


Min älsklings syster, mycket fin bild på henne tycker jag :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK :D

2009-05-09 @ 15:41:48
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0