Måndag, 4 Maj

Tjenixen!
Har precis ätit och ska snart på prommis tror jag, vet inte om jag ska gå med mamma eller ringa någon. Men vi får väl se om jag äns kan gå med mina fötter. Har gått i lackar idag och tro mig det är ingen höjdare. Tur att jag hade med mig nya skor till paroen. För idag var den första dagen på MQ, det var jättekul. Alla är otroligt trevliga, vilket gör det ännu roligare. Hoppas att dagen imogon blir lika bra. Men jag blir ju helt förhäxad av alla kläder, vill ju ha allt. Men utan pengar ingea kläder, så får försöka får ihop några penar iallafall(a) haha. Jätteskönt att börja klockan tio, eftersom jag går upp så tidigt har jag all tid i världen på mig.


(ledsen för tråkig bild)

PUSS

Kommentarer
Postat av: fnissig

toppen, vad kosta den ? ;)

2009-05-04 @ 17:36:00
URL: http://supersystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0