Måndag- Glad

Hello!
Vad tycker ni om min super fina design, haha. Den är bara tillfällig, måste be någon lite mer insatt att göra min design. För själv har jag inte tid att göra en snygg och avanserad. Så nu får ni stå ut med det här. Nog om min design nu.  Idag var det då första dagen sen helgen, var väl okej. Men jag är glad eftersom jag fick reda på att jag typ kommer ha VG I spanska när jag får betygen till sommaren. Sen gjorde jag och jakob en ny blogg, www.coolabloggen.blogg.se. Ja det är ungefär dett jag har gjort idag. Hade ea på eftermiddagen också, vi höll på att bygga klart vårt landskap, vi kommer ju solklart slå niorna(a) haha och jag är inte seriös. Ja nu ska jag dra ut och springa en runda med min moder, ha det bar allihoppa! 



PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0