mer kläder

haha, ja nu kommer det lite kläder här, eller okej två plagg. Skulle igentligen varit tre, men karro har redan paxat att köpa den, så det fick bli så. Men jag har iallafall en klänning och ett par jeans att bjuda på, jeansen tror jag inte kommer bli sålda, så jag säljer dem för lite.

 
SÅLD                                                          Klänning från Gina tricot, 50 kronor
                                                                    strl, S (dragkedjan sitter på ryggen)

PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

jag kanske vill ha klännigen (a) måste se den påriktigt? <3

2009-05-04 @ 22:24:04
URL: http://ffridalindberg.blogg.se/
Postat av: moa

kanske, kanske vill köpa jeansen. men inte alls säker. vill nog också se dem i verkligheten (svara på min blogg)

2009-05-05 @ 08:33:16
URL: http://brunnstedt.blogg.se/
Postat av: Jakob

Haha ska du ge upp dina fjortisdrömmar?

2009-05-06 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0