Onsdag - Helg

Heej!
Ledsen för dålig uppdatering, har som alltid inte haft tid. Men nu skriver jag iallafall, men det känns så tråkigt att skriva inlägg, eftersom att min kamera inte funkar. Eller jo den funkar men laddaren har jag glömt på landet och utan den kommer det inte blir några kort. Så jag får vänta tills på tisdag tror jag, vilket svider. Ja men nog om kameran nu.

Igår hände det inte små mycket, vi hade ea och bild. Vilket inte är speciellt jobbigt, men jag måste göra en konsthistoria till spå mndag för då får jag VG i bild. Vilket jag aldrig trodde skulle hända, så det måste jag verkligen göra. Sen efter skolan var jag med karro innan träningen. Träningen gick väl sådär, men jag måste vara positivare på träningarna. Så idag och på fredag ska det bli ändring, men jag tror att det är pågrund av att det snart är tävling vilket gör att mina nerver inte riktigt är som det ska.

Nu ska jag chilla lite, kanske börja på konsthistoria och sedan träning!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0