söndag- jävla mobil

Tjenare!
Är verkligen jättesur just nu, min mobil är helt cp. Igår från ingenstans bara funkar inte knapparna, alltså kan jag inte svara på sms. När jag ser smsen poppa upp känner jag mig helt handikappad, eftersom att jag inte kan göra något. Så nu har jag en gammal samsung, verkligen super kul. Kollade lite på mobiler idag och jag hittade en sån som jag har fast i vit och silver, den var inte så dyr heller. Men tills dess får det bli samsung som hänger med.

Ja nog om mobilen nu, idag på träningen gick det faktiskt bra. Fast jag gick och savannah gick och lade oss klockan ett igår. Förrestem så hade savannah jättetrevligt i lördags. Hon kom hit vid ungefär halv åtta, sen efter det satt vi bara och kollade på tv. Självklart med lite godis och annat gott, mycket mysigt. Ja måste bara säga att det Känns som om varven sitter till tävlingen, skulle vara jättekul om vi gick till final. Bara tre träningar kvar nu sen gäller det, men vi kommer klara det här tjejer. Nu ska jag sluta ksriva, ha det bra!



Fins bild, men jag ser helt korkad ut. så karro ta över mitt ansikte!
 
PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhahah mitt batteri i mobilen läcker, så mobilen stänger av sig själv hela tiden och jag kommer snart bli förgiftad.. mycket jobbiga problem :)

2009-05-17 @ 19:27:48
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: savannah

ja dessa jä*vla mobiler borde förbjudas! :P <33

2009-05-17 @ 19:41:30
URL: http://sananni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0