söndag

Tjena snyggingar! (;
Som vanligt blev det bara ett inlägg igår, men julia gick runt halv tio här ifrån. Sen kollade jag på film och helt plöttsligt blev klockan tolv. Och jag var verkligen jättetrött. Lördagen var iallafall jättelyckad, riktigt glad att jag skickade ett sms till julia. Vi hade en jätte rolig dag, hon kom hit vid ca halv två och gick halv tio. Så det var ett tag, men det kändes inte alls som om vi var med varandra i ungefär åtta timmar. Men tiden brukar gå fort när man har kul.

Vi var på viksjövallen kanske tre gånger, haha. Först för att vi skulle kolla på en forbolls match men missade den. Men vi träffade tom och pratade lite med han. Eftersom julia inte hade sätt gympahallen så gick vi dit och hade det riktigt roligt. Sen gick vi till ica och julia handlade godis, sen tillbaka till vallen där uno och pontus hade träning. Så vi satte oss och kollade lite. Sen gick vi hem igen, jag skulle äta. Haha och gissa vad vi gjorde sen.. jo vi gick till vallen och smsade och bara pratade.

Idag har jag inte gjort någonting typ, sprang med mamma vid 11 kanske. ungefär 6 km, kändes faltiskt riktigt bra, vilket var skönt. Påvägen mötte jag tom, men han är lat så han åkte moppe. Ja sen har jag suttit i hallen och kollat på vännerna. Känns lite trist att sitta och kolla på, men på tisdag blir det träning. Då ska min fot fan hålla, nej nu ska jag sluta skriva!


Bilden är tagen av julia, jätte fin! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0