Tisdag, 12 maj

Tjenixen!
Sitter och kollar lite på tv, kom typ hem från skolan för tjugo minuter sen. Skolan gick väl bra idag. Vi hade matte på förmiddagen, alltså matte. Usch, fyfan vad svårt, jag och savannah hade det riktigt krångligt där. Får hoppas att det blir bättre, tråkigt om det ska vara så trökt genom hela boken. Sen efter lunchen hade vi bild, verkligen yippi. Bild är som jag sakt förut INTE min grej. Men vi fick tillbaka våra so prov och vet ni? JAG FICK MVG PÅ DET! Gud vad glad jag blev, det trodde jag inte. Ja och snart är det dax för träning då, har inte tränat gymnastik sen i onsdags eftersom min fot krånglar. Så hoppas på det bästa nu, nu är det mat som gäller.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0