tisdag, 5 maj

Hejsan!
Har verkligen inte lust att skriva ett långt inlägg, så det blir ett kort idag. Idag gick jag iallafall upp klockan halv sju och gick på prommenad med mamma. Sen hade jag lång tid på mig att göra mig klar innan jag drog till praoen. Jätteskönt att börja senare den här veckan, fast jag går upp tidigt så behöver man inte stressa. Ja sen cyklade jag till centrum, självklart en halvtimme för tidigt(a) Idag var jag ungefär hela dagen på lagret och larmade all leverans som kom på morgonen, ca 4 stora kartonger med kläder. Ja sen efter det fick jag cykla hem i världens fart eftersom att träningen börjar 5 och jag ska äta innan.
Det gick väl sådär på träningen, vrickade min fot, för tredje gången nu. Vilket är jätteirriterande, jag vill verkligen köra eftersom det är tävling snart. Nu ska jag duscha!


söt bild på alle, tagen av mig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: alex

haha, sure ^^

jääääätte söt (a) <3

2009-05-05 @ 20:55:18
URL: http://baralexandra.blogg.se/
Postat av: frida

sv: När som helst! ;D men om någon annan vill ha den är d självklart att du kan ge den till dom (;

2009-05-06 @ 21:39:52
URL: http://ffridalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0