söndag- idag plugg och slappa

Godmorgon!
Jag vet att mitt inlägg igår var lite flummigt, men så var vi efter tävlingen. Kanske för att vi var trötta, arga, sura, glada... ja vi hade massa olika känlor i kroppen, men jag tror nog mest att vi var besvikna att vi inte gick till final. Kanske inte alla som visade det men jag tror nog det flesta var det, men vi hade underbart kul. Innan vi skulle gå ut på golvet och efter så var vi världens bästa lag. Vi stöttade varandra och man kände hur lyckan bara lyste genom allas ansikten när vi stod ute på golvet, Ja det var helt underbart. Och spelar ingen roll om vi gick till final eller inte, vi är en grupp och vi vet att vi är grymma. Så dommarna kan ju bara ta sig (; älskar er tjejer, det vet ni!
bild från emilia.

Ja idag blir det nog mycket slapp och plugg, tror att jag ska pringa också. Men vi får se hur foten mår. Ja nu ska jag äta lite frukost, ha en bra dag!  Förresten lycka till till de andra järfällalag som är i final :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: moa

såg er inte då ni tävlade tyvärr "/ - men hörde från steff att ni var superduktiga :)

- ackack, <3 (skippar t:t haha)

2009-05-24 @ 09:53:05
URL: http://brunnstedt.blogg.se/
Postat av: alex

;)<3

synd bara att detta var vår sista RM tävling tsm.

2009-05-24 @ 10:54:53
URL: http://baralexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ni var grymmaa! ibland har man lite otur, men ni var så sjuuuuukt duktiga ändå. Känns skönt o va i samma förening som er :D <3

2009-05-24 @ 17:52:58
Postat av: Anonym

tack, och det var från mig förresten :P <3

2009-05-24 @ 17:53:19
Postat av: M i c k a n

haha jävlar vad sura vi var, haha och fin jag är -.-

puss !

2009-05-25 @ 21:36:53
URL: http://denmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0