Lördag, 16 maj

Namn: Izabella Kopec
Piercingar: inga
Tatueringar: nep
Längd: 1.66 typ
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: blont
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej, gillar där jag bor 
Tänker du på självmord: Men gud nej!
Dricker du alkohol: nej
Röker du: verkligen inte, kommer aldrig göra
Vilket shampoo använder du: vet inte vad det heter
Vad är du rädd för: mångaolika saker..
Gillar du att tvätta: haha gör aldrig det, men det verkar inte kul
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja det är kul

Vad har du gjort idag: har ätit frukost
Var det kul: kul och kul, det var gott iallafall
Hur tidigt stiger du upp: sex på vardagar åtta kanske nio på helgerna
Gillar du att slåss: varför skulle jag slåss?
Vad ska du göra idag: Vet inte om jag ska till stan och köpa avslutnings klänning :)
Savannah ska nog sova här också, ska bli jättekul!
Är du seriös: haha kan hända.
Vad är du allergisk mot: pollen
Var har du ont: ingenstans nu faktiskt
Använder du hårspray: kanske ibland, inte ofta
Kan du stå på händer: Jap, inte så bra men jag kan
Favorit serie: finns många men jag tor.. Gossip Girl

SENASTE..
Bok du läste: sjöjungfrun, av camilla läckberg
Personen du fick mail av: inen aning
Personen du fick brev av: haha, vi skickar inte brev längre
Personen du fick sms av: Tom
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår kväll
Saken du köpte: kommer inte ihåg, kanske en klänning idag
Film du hyrde: hyr aldrig typ
Film du köpte: köper aldrig film
Låten du hade på hjärnan: tror det var, the veronicas untouched
Personen du ringde: kommer inte ihåg
Tv program du tittade på: ellen degeneres show

Håkan Hellström eller The Ark: ingen
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: vet inte vilka det är
Salt eller socker: självklart socker
Gillar du ketchup: ja det gör jag väl
Är du glad nu: ja det är jag :)
Var du glad igår: Ja det var jag
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej det gör jag faktiskt inte
Kan du sjunga: haha, sjunger hällre än bra.
Spaghetti eller makaroner: spagetti
Ett land jag helst vill besöka: stad jag helst skulle vilja besöka, New York

New York  

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tobbe

syrran! ;) new york är inget land! xD

2009-05-23 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0