Torsdag


VAD HÄNDE MED SOMMAREN..

Dagens citat: "Såhär mycket vet du, såhär mycket vet jag"
Dagens klädesplagg: Dräckt och trikåer
Dagens mat: tasty´s pasta sallad
Dagens lärdom: Moderna museét
Dagens skämt: Päls jacka med rött läppstift
Dagens musik: balett musik
Dagens väder: världens sämsta

Här är några meningar som beskriver min dag. Har haft en bra dag med ett så otroligt tråkigt väder, iskallt, blåsigt och snöregn. Kan det bli värre!? Nu ska jag hoppa i sängen, en lång dag väntar imorgon med so föreläsning och matteprov. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha, jag gillar dagens citat väldigt mycket=P De var så roligt, speciellt om man lägger till rörelserna=D puus<3

2009-11-05 @ 21:39:39
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0