på första plats..

JÄRFÄLLA GYMNASTERNA!! AAAAAAAAAAAAAAAH, ja det var typ så det lät med en del tjej röster eller snarare alla var tjejröster. Fyfan vilket härlig känsla, finns ingen bättre känsla än att stå ute på golvet med en massa härlig tjejer. Första tävlingen med dessa tjejer och det var helt otroligt, vill tacka er alla så otroligt mycket. Jag var så otroligt nervös tills alla började peppa och tagg till, vi var så jävla grymma! Jag kom då hem klockan halv tolv, haha jag som brukar gå och lägga mig klockan nio. Men jag slängde av mig alla kläder hoppade i duschen och där efter i säng. Ja det var gårdagen det.

Idag var det en till vanlig onsdag, matte på förmiddagen. Det gick helt okej, kan jag tycka men det svåra har inte börjat än. Sen var det lunch, laxpudding, inte min favorit precis men vad ska man göra. Ea var det efter lunch och sedan idrott. Vollyboll, det var faktiskt riktigt kul för en gång skull. När jag kom hem bytte jag om och satte på mig löparskorna och ut på en jogging runda. Det gick väl inte  så jättebra men men vad ska man göra. Nu ska jag snart ta och äta sedan ska jag passa mina kusiner, pöss.


haha, nej vi hade inte på oss det här på tävlingen ;D


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS!!

guuuuuud vad kul att ni vann! :):):)<3333

KRAM

2009-10-14 @ 17:13:30
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: S

Gattis bells! :)

kolla in mitt inlägg, har ju lagt ut en låt för din skull..:)pusssss<3

2009-10-14 @ 18:45:26
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: nad

hade inte klarat detta utan dig, tack för att du är så grym :D ses imorgon! :D

2009-10-14 @ 21:49:10
Postat av: Rebecca!

Haha, vrf nt!? xD



Men GRATTIS till guldet!!! Har sett filmerna på youtube, ni va aaaasgrymma!!! =D

2009-10-16 @ 22:36:49
URL: http://sweetiepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0