20.14

Hemma från träningen nu, tar ungefär 40 minuter kanske att åka hela vägen hem. Du går, åker tunnelbana, går, åker tåg och sedan cyklar(fast idag hämtade pappa mig, vilket var jätteskönt) Men som ni förstår så tar det sig sin lilla tid att bara komma dit och hem. Vilket jag tycker är jobbigt med torsdagar. Jag tycker iallafall att det gick helt okej på träning, träningsvärk i morgon skulle jag tippa på. Sen har vi ju vandrat idag i skolan, okej det är inte jobbigt men det är ändå motion. Nu ska jag snart hoppa i duschen och sedan i säng. GODNATT!

Haha, fan vad härlig den här bilden är.


Kommentarer
Postat av: Alle

haha snygg bild =)

2009-09-04 @ 20:10:39
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0