Fredag- Lever!

Ja jag lever, haha. Efter skolan idag gick jag först till centrum med mina kära vänner steff och julia. Vi gick på tasty´s, resten kan ni ju lista ut.
Sen kom mamma och vi drog in till stan, det första vi gjorde var att gå till pizzahut.
Otroligt gott var det, länge sedan jag åt där, Sen lite koll i affärer, tror jag ska köpa koftan från bikbok imorgon.
Klockan 17.50 var det dax, Flickan som lekte med elden. Fyfan vilken bra film, jag, mamma, mormor och moster var och kollade på sergel. Jag verkligen älskar de två filmer jag sätt, hoppas tredje är lika bra.
 Nu är jag super trött och ska snart hoppa i sängen. goodnight sweetheart!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin bild :)

2009-09-19 @ 18:52:02
Postat av: K A R R O

Omg omg omg omg omg O M F G ! Vacker eller vad ? :o



Puss på dig :) <3

2009-09-20 @ 10:58:47
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Liten fågel

Oj fan du börjar bli rynkig :O hört talas om botox? använder det själv men pung e jätte slät!

2009-09-23 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0