Hemma från staden.

Kom i och för sig hem klockan nio ungefär men ändå. Familjen hämtade mig med bil runt halv nio, sedan åkte vi till max för att köpa mat, nyttiga där!
Men man behöver inte alltid vara det. Nu sitter jag iallafall och käkar naturgodis, skulle vilja typ vilja spela fotboll eller nått har inte gjort det på superlänge. Känns som om jag behöver röra på mig, haha.
Hade det iallafall otroligtkul idag i stan med allihoppa, fan vad jag har sprungit fram och tillbaka men det har det varit värt.
 Nej nu orkar jag inte skriva mer, KISS


Kommentarer
Postat av: alexandra

hejhej :D

kolla mina bilder !

puss <3

2009-09-13 @ 00:50:47
URL: http://someoneinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0