Lördag- yippi!

Gud vad jag älskar att vakna upp på en lördag morgon, så himla härligt. Jag kan inte förklara men känner inte ni också så. Kanske inte lika härligt idag med tanke på att jag ska plugga nu på förmiddagen. Nu sitter jag och äter frukost, sen ska jag och mamma dra ner till gymmet. Ska köra kondition där istället eftersom att jag inte får springa av tova(min tränare), så det blir crosstrainer för min del. Sen är det plugg som gäller. Vad jag ska göra resten av dan berättar jag senare, adios!

Kan ärligt säga att det ser riktigt härligt ut. Skulle inte banga på en vecka till med sånt här väder.


Kommentarer
Postat av: nooooora

eyo ! varför får du inte springa av tova ? ;p

( JAG VISSTE ATT DET SKULLE HÄNDA ! )

hehe .. <3

2009-09-06 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0