söndag

Godmorgon!
Vaknade faktiskt klockan halv nio idag, det brukar inte hända. Men jag gick och lade mig ett ungefär, vilket är sent för mig. Igår var jag till en början bara med amanda, vi var hemma hos henne och bara pratade en massa. Sen träffade vi tom och marcus(vet inte hur han stavar), så vi bestämde att vi skulle tillbaka hem till henne. Vi satt och kollade på film och hade det mysigt. Tills tom och marcus började bråka om vilken bil det var på tv, ja killgrej säger jag. Så jag och amanda satt bara och garvade åt dem, hah ;P Nej nu ska jag gå ut på en prommenad, skriver sen.


Amanda och marcus :)


Kommentarer
Postat av: amanda [fotoblogg]

han stavar sitt namn MARCUS. Så du skrev rätt. ;) heheh

Kramisar<3

2009-09-06 @ 10:09:25
URL: http://halonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0