svar på era frågor!

När fyller du år?
31 januari
Varför valde dina föräldrar att döpa dig till Izabella, med Z?
tror att det beror på att pappa är från polen och där stavar man oftast det med z, sen tyckte de att det var finare ;p
Varför bloggar du?
tycker det är kul, sen för att jag vill lägga ut mina foton :)
Har du några tips på bra bloggar?
jag läser ganska många, kommer faktiskt inte på någon som är lite bättre. men jag återkommer om jag kommer på någon.
Ta bort bloggen eller ta bort facebook?
det var lätt, skulle ta bort facebook  
Vad är det bästa/sämsta med vittra jakobsberg?
det bästa är väl att det inte är så mycket läxor och det sämsta...jag vet faktiskt inte, haha.
Hur går det med Tom? HAHAHAHAH!:p
amanda din lilla tönt, tänker inte svara på den :p
Bästa tjejkompis?
har faktiskt ingen, så jag säger mamma på den faktiskt(a)
Bästa killkompis?
den har jag inte tänkt på, men om jag ska svara så skulle jag svara tobbe :)
Vem är du kär i??
det skulle ni vilja veta va!? ;p 
Äre bättre nu när du går i jsm eller var det bättre när vi var RMY röd och blå?
jag är grymt nöjd med att gå i jsm, trivs otroligt bra. Så jag skulle nog välja jsm om de sa att jag fick bestämma själv men det beryder inte att jag inte trivdes i RMY :)
om du skaffade ett till husdjur vad skulle det då va?
haha behöver inge fler husdjur enligt mig
Om du fick ändra något med dejj själv vad skulle du ändra?
det skullenog vara mina ben, men jag börjar faktiskt trivas bättre i dem nu (;
Vem skulle du ta med dig till en öde ö? Och varför just den personen?
gud den var svår, just nu skulle det nog vara amanda. För att vi alltid har så himla roligt tillsammans (;
Haha, jag är dålig på frågor... speciellt till dom jag känner men en fråga då.. Varför började du blogga? hihi :) <33333 puss
bara en kul grej sen fastnade jag (:
om du fick välja att vara homosexuell, bisexuell, hetro ? :D<3
bara du som kan komma på dessa frågor.. men alle jag skulle fortfrande vilja vara hetro ;D
mest nöjd med ? (alltså på dig själv)
tror inte jag har något jag är mest nöjd med men allt tillsammans blir väl helt okej
Om du fick byta liv med någon, vem som helst, vem skulle det vara ? (;
gillar mitt liv som det är, men antagligen en kändis bara för en dag typ :)
Vad är det bästa och sämsta med att bo i Viksjö?
bästa är väl nära till gympahallen och ica, haha ;P det sämsta vet jag inte, tycker det mesta är bra :)

Ja där har ni alla frågor, enjoy!


Kommentarer
Postat av: Alle

Kul att läsa!! <33

2009-09-07 @ 21:16:57
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: amanda [fotoblogg]

SötnosBella. Jag skulle nog ta med mig dig till en öde ö jag med, du skulle jag dö av skratt isället för hunger liksom ;) Hehe! :) Pussar!

2009-09-08 @ 17:34:42
URL: http://halonen.blogg.se/
Postat av: Tobbe

haha, tack bella de värmde! :') puss! :) <33333333 du ÄR en av mina bästa tjejkompisar :) <3

2009-09-08 @ 20:07:43
URL: http://tgifjakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0