död död död

Jag är helt slut! I Både igår och idag har jag hjälpt till på tävlingen, i och för sig var gårdagen inte speciellt jobbig. Jag solade lite efter jag sprungit och efter någon timme där så gick jag ner till soprthallen. Gjorde inte så mycket men något lyckades jag väl hjälpa till med. Jag fortsatte dagen med savannah och julia, vi åt pizza på Pizzerian jag alltid glömmer bort vad den heter, vi spelade fotboll och avslutade kvällen med en film, super mysigt var det. 

Idag kan jag säga att jag gjort en del, har knappt hunnit andas i mellan allt. Vaknade halv åtta, åt frukost med julia och sedan bar det iväg till sporthallen. Var där vid nio, jag skulle defilera vid tio, kanske var lite väl i god tid men men. Sen fattades det folk som skulle hjälpa till med redskapen så jag fick ställa upp, sedan fortsatte det här fram till tre. då jag var tvungen att gå hem eftersom träningen började fyra till sju, vill jag tillägga. Nu vill jag bara hoppa i sängen. R u m p p u s s a r.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0