Every Picture Tells a Story

Helloj kära människor!
Nu sitter jag och kollar på Greys. Dagen har varit jobbig men ändå lyckad. Började dagen med en springrunda innan frukosten. Skolan var rena självmordet och gud vad hjärnan var slut efteråt. Sen blev det en massa fotboll efter skolan. Först två timmar efter på skolgården, haha, nej vi ville inte gå hem. Sen han jag knappt komma hem och adam ringde mig och frågade om jag ville ut och spela fotboll och snäll som jag är kunde jag inte säga nej(jag menar simon hämtade ju mig, så jag behövde ju inte gå, haha). Nu är jag helt slut, så godnatt.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser ut som tom!!! :O :P

2010-04-29 @ 18:54:11
Postat av: Julia

Haha, vet inte riktigt vad jag ska säga? Men jag kan säga att folk typ sirra på oss =P<3

2010-06-13 @ 19:31:09
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0