förlåt, för jättedålig uppdatering.

Jag har inte uppdaterat, jag vet. Både igår och idag, har jag varit ledig. Jag tillbrin gade gårdagen med trevliga människor från nian. Vi åkte till stan runt elva, sen blev det picknick och skratt i solen. Lite senare bar det iväg till karlberg, då det var dax för laserdome, fyfan vad kul. Det var någonting jag verkligen ska göra om, svettig blev man också, haha. Efter det blev det fotboll och snart satt vi hemma hos pontus med tre olika sorters filmer. Jag somnade i och för sig efter två, haha.

När jag kom hem idag efter gårdagens roligheter var det dax för mig att plugga, inte lika kul kanske, men det var något som jag var tvungen att göra. Så nu är jag klar med min svenska uppgift och ska ut och lägga mig i solen innan träningen, K I S S E S.


random bild. Fotboll har blivit lite av mitt liv nu för tiden, haha.

Kommentarer
Postat av: Beundrare till Kungen

vadå äre nya zlatan eller? :)

2010-04-29 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0