Frågor och svar

haha, choklad eller vanilj glass? Choklad

Hur länge har du bloggat nu? I oktober var det 1 år, så 1 år och ca 3 månader.

Varför började du från första början att blogga? Jadu, jag kommer faktiskt inte ihåg. Tyckte det verka kul.

vilket är det bästa minnet från 2009? Gud det finns många, men alla sommarminne har nog varit dom bästa.

vad förväntar du dig av 2010? Jag hoppas bara på ett underbart slut på nian med alla otroliga människor.  Och en underbar början på gymnasiet.

vilket gymnasium vill du gå på? Tror det blir sam-natur på NT.

favo ämne i skolan? Hahaha ja, idrott tror jag.

favorit glass? :P Glass är inte riktigt min favorit men ben and jerrys glass är super god. Half baked eller cookie dough.

Bästa händelse 2009? De nya gympatjejerna som jag lärt känna, har varit en jävla bra händelse :) 

Vilket är ditt favorit klädesplagg, som du äger? Gud vad svårt, men klädesplagg i sig måste nog vara leggings. Mycket bra klädesplagg.

Vilken av alla dina bilder som du tagit är din favorit och varför? Oj, jag gillar faktiskt många av mina bilder. Men en som jag verkligen älskar är bilden på min syster, när hon springer på ett spår. Jag bara älskar rörelserna och den har massa känslor, enligt mig.

Vem är din bästa kompis? Jag har inte riktigt en bästa kompis, men jag har många riktigt bra och härliga vänner. Som jag inte skulle klara mig utan.

vad tycker du är roligast med gymnastiken? Att få vara med alla tjejerna och känslan när du kör på tävlingen är helt otrolig

Hur känner du inför gymnasiet? Nervöst, skit nervöst ska jag säga. Men ändå förväntansfull.

Kommer du sakna skolan du går i? Skojar du! Jag kommer skakna den och de undrbara människorna i den så otroligt mycket. Smink kommer nog inte behövas på skolavslutningen, hah.

Om du har problem eller mår dåligt, vem är den första du går till? Min mamma, henne kan jag säga allt till.

Vad hatar du? Ja det kan jag ju tolka som jag vill, men människor som ljuger är något jag verkligen inte gillar.

Vilken sak klarar du dig inte utan? Ja, min mobil eller kamera tror jag.

Vem delar du mest "hemligheter" med? Som jag delar hemligheter med, ja det vet jag faktiskt inte.

Favorit serie? OTH, är en av det bästa serierna enligt mig.

Om du fick möjligheten att flytta utomlands, fast helt själv, skulle du åka? Själv, var ju tråkigt men jag tror till Los angeles.

Om du fick ta med dig en sak och en vän till en öde ö, vad och vem skulle du ta med dig? Ja du, en sak skulle nog vara en mobil, ifall jag vill hem, haha. En vän skulle nog vara julia eller mickan.


Om du skulle välja en sak, vad som helst, som du verkligen är rädd för vad skulle det vara? :) En sak, skulle nog va att vara helt ensam.

hur känns det att ha fyllt 16 ? :) Det känns bra, som det brukar faktiskt, haha.

ditt favorit plagg? (lägg gärna in bild på det) Leggings som jag sa förut, men också mitt fodral från American Apparel. Älskar det.


längtar du till sommaren ? Som bara den kan jag säga! VILL BLI BRUN!

har du någon på g ? beror på, men kanske det, hah.


Kommentarer
Postat av: alex

ve har du på g ? ;D berätta för mig bella !

<3 :)

2010-02-01 @ 15:17:53
URL: http://someoneinme.blogg.se/
Postat av: nad

kolla in tjejen på bilden...mmh lammkött

2010-02-01 @ 17:51:59
Postat av: Julia

Gillade svaren sötis=P Hppas du blir frisk snart<3

2010-02-01 @ 21:36:52
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0