Ny header!

Som ni kanske ser har jag ny header. Jag hade haft den förra så otroligt länge så jag var tvungen att byta, men kan fortfarande inte bestämma om jag ska ha den här eller inte, vad tycker ni?

 Idag har det varit första dagen pålovet och jag känner mig redan uttråkad, haha. Men imorgon bär det av till stan med mamma, shopping here we come! Sen sover mickan här på kvällen efter träningen, dagen kan inte bli bättre. Nu ska jag fortsätta slappa fram till träningen ikväll. Ha det gött!


Den headern jag hur nu, eller den här. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: emilia

fett fin bell! :D , yees! men asså du ska se mitt hår i verkligheten, det ser ut som om nån människa har satt på en gul peruk... hahahaah! , men alltså silver schampoo får helt enkelt bli min räddning, det är ju alltid lite gult när det är ny färgat ;) , bella vill du synas nån dag på lovet btw? Puss :D <3

2010-02-25 @ 16:24:58
URL: http://emilianymans.blogg.se/
Postat av: carro

den du har nu!! :)

2010-02-25 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0