Drömmar om bajs, har gått föööör långt.

Jag ska hoppa i duschen men orkar inte, är jättesugen på något med massa socker, jag vill bara sova, styrkan på träningen var jobbig och kommer ha jätte träningvärk imorgon. Ja det har ni lite negativa saken med dagen, haha. Men ni ska få positiva också. Jag är kär i mina trosor jag köpte på rean idag, jag garvade som bara den idag i skolan när jag berätta om min bajsdröm(HAHAHA), jag har haft en riktigt kul dag idag, det är fredag imorgon, jag har inte ätit något onyttigt den här veckan(eller de dagar som gått).

Ja nu har ni fått reda på lite mer om min dag, jag orkar verkligen inte skriva så mycket mer. Så ni får sova gott och så syns vi imorgon.


Ge mig sommaren, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0